luni, 28 noiembrie 2011

Cum facem manichiura model ziar?

 Vezi pas cu pas cum facem acest model pe unghii.Manichiura cu model in stil ziar este cea mai moderna manichiura aparuta.Arata si foarte bine pe unghii si este atat de usor de facut.Watch me!

Ai nevoie de: o oja in nuanta deschisa
o foarfeca
un lac de unghii
un ziar
alcool(sau votca)
 Pasul 1: Aplicati un strat de baza si doua straturi de lac transparent.
Pasul 2: Pune intr-un pahar alcool.Dupa ce ai aplicat ojainmoaie unghiile in alcool/spirt/vodca apoi  pune o bucata de ziar pe fiecare unghie timp de 15-20 de secunde si apoi indeparteaza lent.Dupa ce ati terminat mai aplicati un strat de lac.

8 comentarii:

  1. eu am incercat si mi se sterge de pe unghii:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu uiti sa dai ultimul strat de lac de unghii.Lacul este cel care mentine manichiura ca altfel se sterge usor.Te pup:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super, mi-a iesit cat de cat.:) Se vede mai ok la mana dreapta. Cu rabdare, data viitare o sa iasa mai bine.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur, mai exersezi pana iti iese perfect:)Cu multa placere.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. O manichiura interesanta si frumoasa.O sa o incerc si eu, multumim pt sfaturi.

    RăspundețiȘtergere