joi, 26 ianuarie 2012

Cum facem un colaj cu poze pentru perete?

 Acest tablou cu poze arata minunat, ai posibilitatea sa faci la orice marime vrei si nu este costisitor.Partea cea mai buna este ca se poate pune pe perete.Vezi cum poti face propriul colaj pas cu pas:
Pentru a realiza acest tablou cu poze pentru perete ai nevoie de:
pozele care doresti sa fie in colaj
placi din polistiren (eu am gasit negru) gasesti aici
agatatoare pentru tablou
burete sau o pensula lata
banda dublu adeziva
adeziv pentru tehnica servetelului Mod Podge cel folosit de mine

 Pasul 1:Deseneaza o schita a placii, cate poze ai nevoie si cum le vei aseza.

 Pasul 2: Am taiat pozele la 10 cm.
 Pasul 3: Lipeste pozele dorite cu banda dublu adeziva.

 Pasul 4: Aplica adeziv lucios cu ajutorul unui burete sau pensula mai lata

 Pasul 5: Nu va faceti griji de aspect atunci cand aplicati adezivul, nu va ramane asa.Lasati sa se  usuce cel putin 30 minute- 1 ora.
 Dupa ce s-a uscat puneti agatatoarea si puneti opera de arta pe perete.



Sper ca va place acest proiect, usor de facut! 
Spor la creatii!

14 comentarii:

  1. Buna.vreau si eu sa fac un astfel de colaj.Te rog explica-mi pentru ce trebuie sa aplic adezivul acela lucios,daca deja am lipit pozele cu banda dublu adeziva?

    RăspundețiȘtergere
  2. Adezivul acela lucios il gasesti si sub denumirea de lac adeziv.Acesta are rolul de a fixa pozele si de a le oferi un plus de luciu.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. buna! unde gasesc placi din spuma / carton buretat?

    RăspundețiȘtergere
  4. Placi din spuma/carton buretat gasesti la magazine cu lucruri creative.In Brasov de exemplu gasesti la Galeria Creativ pe str.Calea Bucuresti,Str. Cuza Voda sau la Kaleido.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. spuma/cartonul buretat se gaseste la marimi diferite, eu doar coli A4 am gasit...oare e ok daca folosesc o saltea de gimnastica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte buna ideea cu salteaua de gimnastica, asta inseamna o minte creativa.Bafta!

      Ștergere
  6. sau...se pot lipi placile intre ele in asa fel sa nu fie sesisabila imbinarea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu daca le poti lipi astfel incat imbinarea sa nu se observe.Daca cumva incerci si reusesti, asteptam sfaturi si chiar poze.:)

      Ștergere
  7. este vreun mod in care sa il pot pune pe perete fara sa am nevoie de agatatoare,ca nu cred ca ma vor lasa la camin sa dau gauri in pereti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna imi poti spune si mie ce fel de placa din spuma ai folosit? placa sin spuma pvc ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Dana, te rog spune-mi unde se gaseste mog podge (sau lac adeziv). Cred ca si un nume de brand (sau numele complet ar produsului) ar fi folositor... Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. buna,as vrea sa incerc si eu ,ma ajuta cineva si pe mine va rog frumos...sunt din timisoara si as vrea sa stiu unde pot gasi si eu produsele necesare.astept raspuns....multumesc ;*

    RăspundețiȘtergere
  11. se poate folosi placi de policarbonat 50x100 cm colorate de la dedeman (sunt in diverse culori: rosu, negru, verde, albastru) ?

    RăspundețiȘtergere