miercuri, 9 noiembrie 2011

Cum facem manichiura cu sclipici?


Va voi arata pas cu pas cum se face manichiura cu sclipici si cel mai important cum se aplica sclipiciul.


Aveti nevoie de: o oja de baza(eu am folosit roz)
                          un lac de unghii incolor cu sclipici
                          sclipici fin pentru unghii (am folosit argintiu)
                          un burete
                          o oja pentru partea de sus (am folosit nuanta negru)

Pasul 1:
Se aplica oja de baza in orice nuanta doriti, eu am folosit oja de culoare roz.Aplicati oja in 2 straturi.

Pasul 2:
Dupa ce s-a uscat oja de baza, se aplica lacul cu sclipici la baza unghiilor (zona cutilculei).Aplica pe 2/3 din unghie lasand varful unghiei expus.

Pasul 3:

Puneti o cantitate mica de sclipici pe un colt al unui burete. Se aplica apoi pe varful unghiei.



Pasul 4:
Aplicati oja in nuanta negru pe o parte mica din varful unghiei pentru a face modelul mai frumos.Dupa ce ati terminat puteti aplica un lac de unghii incolor pentru a proteja manichiura.


Enjoy!:)

2 comentarii: