vineri, 27 mai 2016

Borcane decorative animale


Pentru acestea avem nevoie de:
borcan (fugiti in camara )
animal de plastic sau orice altceva (dati iama in jucariile copiilor)
super glue (am folosit bison)
spray auriu sau orice culoare doriti (l-am luat din hornbach ~ 25 ron)

Trebuie urmati doar 2 pasi:

Pasul 1:
se lipeste jucaria de capacul borcanului cu super glue

Pasul 2:
Se pune pe un carton si se da cu spray-ul colorat

se lasa la uscat si apoi se folosesc la depozitati ce doriti.
Eu de exemplu am pus intr-un borcan dischete demachiante, intr-unul betisoare de vata, in altul creioane colorate si in altul accesorii de birou: agrafe, radiera, ascutitoare.etc...mi-a mai ramas borcanul cu girafa si inca ma gandesc ce sa pun in el :)



va las si alte imagini pentru inspiratie:












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu